41?-29! "Tutku Ajansı"
Alemşah anlatıyor:
"Müşterinin işine yarayacak, bizim de inandığımız işler yapıyoruz."
"Etkileşimde bulunan, hikaye anlatan tasarımlar..."
"Hikaye yaratıcısıyız... Her markanın hikayeye ihtiyacı var."
"Aynı şey dijital dünya için de geçerli, tasarımda teknoloji, fikir, inovasyon, etkileşim, sosyoloji, kullanıcı... bilmek zorundayız. Hepsinin sonunda yapılan ölçümleme istatistikler başarının kriterlerini tanımlıyor."
"Marka kültürüne inanıyoruz."
" -Beraber çalışma isteği- kurumda önemli. Birlikte 'işler nasıl daha iyi olur'u hep sorguladık."
"2 çeşit iş arasında seçim yapmak önemli." "$$$" veya "life style busines"
"Teknolojiye tasarım gibi bakan, deneyselliğe meraklı insanlar gerekiyor, çünkü formatlar değişiyor."
Kuruluşundan bugüne firmada yaşanan tüm değişim ve gelişimleri, iş akışını, bütün ayrıntıları yorulmak bilmeden anlatan Seren'e ayrıca çok teşekkürler...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder